اخبار > پاسخگویی به ارباب رجوع بایستی به نحوی شایسته در سطح مراکز انجام شود


پاسخگویی به ارباب رجوع بایستی به نحوی شایسته در سطح مراکز انجام شود

دکتر حشمت کوشکی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی اداره کل گفت: با توجه به شرایط خاص بوجود آمده در اثر شیوع ویروس کرونا و دورکاری بخشی از کارکنان دولت، ضروری است که این موضوع خدشه ای در خدمت رسانی به مردم به وجود نیاورده و کارکنان مراکز بایستی به نحوی شایسته پاسخگوی مراجعان باشند.
به گزارش روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای فارس وی بیان داشت: با توجه رنگ بندی جدید ستاد کرونا کارگاههای آموزشی در شهر های با رنگ بندی نارنجی تا سقف 5 نفر و در شهر های با رنگ بندی زرد تا سقف 10 نفر کارآموز برگزار می شود. دکتر کوشکی همچنین از طرح بازرسی از مراکز آموزشی استان از نیمه دوم خرداد ماه خبر داد و بیان داشت: در سال گذشته با توجه به شرایط ویژه به وجود آمده بازرسی از مراکز بیشتر به صورت مجازی برگزار شد. سپس دکتر کوشکی مباحثی از جمله تلاش های صورت پذیرفته در خصوص تکمیل مرکز هتلداری و گردشگری شیراز، مرکز تخصصی نفت و گاز و پتروشیمی کازرون، رتبه بندی مربیان در سال جاری بر اساس شاخص های اداره آموزش و پژوهش بیان داشت.
در ادامه دستور کار جلسه دکتر احسان ایزدی طی سخنانی به تشریح سالنامه آماری سال 1399 اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس پرداخت. رئیس حوزه مدیریت اداره کل بیان داشت: در این سالنامه، آمار های مختلف استان فارس در دسته بندی ها و شاخص های مختلف از جمله جمعیت، وسعت، وضعیت اشتغال، جمعیت شهری و روستایی، ظرفیت های آموزش فنی و حرفه ای و عملکرد آموزشی در دو بخش خصوصی و دولتی به تفکیک شهرستان و رهگیری اشتغال مهارت آموختگان گرداوری شده است.
در پایان بهروز رستمی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آی تی شیراز سخنانی را در خصوص دپارتمان ملی مهارت های دیجیتال بیان نموده و از پلتفورم آموزش مجازی طراحی شده در آن دپارتمان رونمایی کرد. شایان ذکر است خبر های تکمیلی در خصوص پلتفورم آموزش های مجازی طراحی شده توسط دپارتمان ملی مهارت های دیجیتال، متعاقابا اعلام خواهد شد.


خروج